Verzekeringswerk
Een schade komt nooit op het juiste moment. Het is dan ook onze taak om deze zo snel mogelijk te repareren. Dat kan! Wij zijn namelijk 24 uur per dag, 7 dagen per week persoonlijk bereikbaar. Altijd iemand aan de lijn dus.
Ontzorgen staat bij ons voorop
Schademeldingen komen binnen bij ons callcenter. Zij brengen direct de servicemedewerker op de hoogte van de klacht en geven aan wanneer een ervaren vakman ter plaatse zal zijn. Bij voorkeur repareert hij de schade direct. Kan dat niet? Dan treffen wij tijdelijke voorzieningen en maken wij een vervolgafspraak voor herstel. Ontzorgen staat bij Friso voorop. Wij ontzorgen niet alleen jou als eigenaar of beheerder, maar ook de bewoners of de gebruikers van het pand. Wanneer wij een melding binnen krijgen, zorgen wij ervoor dat het traject zo snel en soepel mogelijk verloopt. Speciaal voor Friso Service & Onderhoud is een computerprogramma ontwikkeld. In dit programma worden alle meldingen verwerkt, opnames gedaan en ook de administratieve afhandeling gebeurt hierin. Opdrachtgevers kunnen meekijken in ons systeem en zo de afhandeling volgen.
Wij zijn de onderhoudspartner van Achmea
Friso is zeer bedreven in het afhandelen van schademeldingen voor verzekeringsmaatschappijen. Zo is Friso bijvoorbeeld de vaste onderhoudspartner van Achmea voor de drie noordelijke provincies.